Aptauja

Iespēja izteikt viedokli par apmierinātību ar tramvaja pakalpojumiem

  • Kopā nobalsojuši 39 cilvēki
Vecākas aptaujas

20222002 – jauns numurs atsauksmēm par Liepājas sabiedrisko transportu

18.01.2013
Turpmāk par problēmām un priekšlikumiem Liepājas sabiedriskajā transportā visu diennakti var sūtīt īsziņu uz numuru 20222002.

Darba dienās no plkst. 8.30 – 17.00 uz zvaniem atbildēs Liepājas sabiedriskā transporta aģentūras darbinieki, bet pārējā laikā uz šo numuru var sūtīt īsziņas, kuras operatīvi tiks izskatītas, lai maksimāli īsā laikā risinātu radušās problēmas un novērstu to atkārtošanos. Īpaši tiks gaidīti ziņojumi par kavētiem un neizpildītiem reisiem, autobusu neapstāšanos pieturvietās, transportlīdzekļu vadītāju attieksmi, kārtību un tīrību transportlīdzekļos un pieturvietās, kā arī nepilnībām biļešu tirdzniecības vietās utt. Lai varētu identificēt katru gadījumu, lūgums īsziņās norādīt transportlīdzekļa numuru vai maršruta numuru un reisa laiku.

„Darbs pie sabiedriskā transporta sistēmas uzlabošanas nemitīgi turpinās, tādēļ meklējam arvien efektīvākus komunikācijas veidus ar pasažieriem. Priecāsimies saņemt gan ziņojumus par problēmām, gan dažādus ierosinājumus, gan arī labas atsauksmes, kas ir svarīgi mūsu turpmākajam darbam”, uzsver aģentūras direktors Gints Lūsis.

Tāpat kā līdz šim pasažieri savus ierosinājumus un atsauksmes var sūtīt arī uz e-pastu info@liepajastransports.lv vai komunicēt aģentūras Twitter kontā – www.twitter.com/SatiksmeLiepaja.

Atgādinām, ka visa aktuālā informācija par sabiedrisko transportu Liepājā atrodama mājas lapā www.liepajastransports.lv, kur pieejami gan kustības saraksti, gan maršrutu plānotājs, biļešu veidi un cenas, kā arī citas aktualitātes.


Liepājas pilsētas pašvaldības aģentūra "Liepājas sabiedriskais transports”
atpakaļ