Aptauja

Iespēja izteikt viedokli par apmierinātību ar tramvaja pakalpojumiem

  • Kopā nobalsojuši 40 cilvēki
Vecākas aptaujas

Esošās tramvaju līnijas sliežu ceļus rekonstruēs SIA „Skonto Būve”.

23.11.2012

 

SIA „Liepājas tramvajs” rīkotajā cenu aptaujā „Par tiesībām veikt būvdarbus objektā „Esošo sliežu posmu rekonstrukcija Liepājā” (LT/2012/5/ERAF), kuru realizēs projekta „Jaunas tramvaja līnijas izbūve un esošo sliežu posmu rekonstrukcija Liepājā” ietvaros, uzvarējusi SIA „Skonto Būve”. Ir saņemts LR Satiksmes ministrijas saskaņojums slēgt līgumu ar būvuzņēmumu SIA „Skonto Būve”, kurš trīs pretendentu vidū iesniedza piedāvājumu par viszemāko cenu - Ls 1 468 792, 91 (neskaitot PVN). Līgumu plānots noslēgt tuvāko divu nedēļu laikā.

Kā informēja Liepājas pilsētas domes attīstības pārvaldes vadītājs Vilnis Vitkovskis, vēl savus piedāvājumus bija iesnieguši A/S ”UPB” un SIA ”BINDERS”. Rekonstruējamie posmi būs Raiņa ielas un Rīgas ielas krustojums, sliežu ceļa posms Rīgas ielā no Raiņa ielas līdz Jaunās Ostmalas ielai, Kr. Valdemāra ielas posms no Peldu ielas līdz Robežu ielai, kā arī Peldu ielas un Kr.Valdemāra ielas krustojums. Projekta izpildes termiņš ir 320 dienas pēc līguma noslēgšanas.

„Paralēli tramvaja sliežu ceļu atjaunošanai šajos posmos pilnībā tiks sakārtotas arī apakšzemes komunikācijas, ārējie elektriskie tīkli, kā arī veikta vesela virkne labiekārtošanas darbu – sakārtots brauktuves segums, pilnībā nomainītas betona apmales, atjaunotas ceļa zīmes un brauktuvju satiksmes apzīmējumi, kā arī zālāju sējumi. Kopumā no visām projekta izmaksām tikai nedaudz vairāk kā 60% tiks tērēti sliežu ceļu būvei, pārējās izmaksas novirzītas inženiertīklu atjaunošanai vai pilnīgai nomaiņai”, stāsta V.Vitkovskis. „Būtiski, ka būsim pavirzījušies solīti tālāk lietus notekūdeņu kanalizācijas izbūvē, kas Liepājā ir ļoti aktuāli. Liels ieguvums būs arī sadzīves kanalizācijas sistēmas uzlabošana, jo, piemēram, Kr.Valdemāra ielā posmā no Peldus līdz Robežu ielai pilnībā tiks rekonstruēts sadzīves kanalizācijas kolektors, kā arī 7 akas.”

V.Vitkovskis apliecināja, ka rekonstruētie sliežu ceļa posmi būs līdzvērtīgi jaunajiem, kas tiek izbūvēti, pagarinot tramvaja līniju līdz Ezerkrastam.

„Būvniecībā pielietos tās pašas jaunākās tehnoloģijas un labākos materiālus. Ielu krustojumos sliedes būs iestrādātas betona plātnēs, kas radīs lielākas ērtības auto braucējiem, kā arī samazinās trokšņu līmeni.”

SIA „Liepājas tramvajs” valdes loceklis Aigars Puks, vaicāts, vai rekonstrukcijas darbu laikā nebūs pasažieriem jārēķinās ar tramvaja kustības pārtraukumiem, pavēstīja:

„Izmantosim pārvietojamās pārmijas, lai nodrošinātu remontējamo sliežu ceļu posmu apbraukšanu. Tas ir vienīgais veids, lai nepārtrauktu tramvaju kustību pilsētā vispār. Ja radīsies nepieciešamība slēgt uz laiku satiksmi pilnībā, rīkosimies pēc tā paša plāna kā šobrīd – organizēsim darbu nakts un vēlās vakara stundās, kad pasažieru plūsma ir vismazākā.”

Uzziņai:

„Jaunas tramvaja līnijas izbūve un esošo sliežu posmu rekonstrukcija Liepājā” projekta finansētājs:

 

Eiropas Reģionālās attīstības fonds – 84,999998%

Privātais finansējums – 15,000002%

 

 

Projekta mērķis ir veicināt sabiedriskā transporta attīstību Liepājā. Projekta uzdevumi -1) izbūvēt jaunu tramvaja līniju no Klaipēdas ielas pa Tukuma un Ventas ielu līdz M.Ķempes ielai; 2) renovēt esošos tramvaja sliežu ceļus, nodrošinot pārvietošanās ērtumu un samazinot troksni.

 

Dace Gruntmane,

SIA „Liepājas tramvajs” projektu sabiedrisko attiecību speciāliste.

atpakaļ