Vadītāji pielāgojas izmaiņām satiksmes organizācijā
Uzsākot realizēt Lielās ielas un Tramvaja tilta rekonstrukcijas projektu, kopš nakts uz aizvadīto sestdienu, 14.oktobri, mūsu pilsētā ir ieviesti vērienīgi satiksmes ierobežojumi, ar kuriem vadītājiem jārēķinās.
Satiksmes organizatori teic: Lai rastu visoptimālāko risinājumu un sagādātu iedzīvotājiem pēc iespējas mazāk neērtību būvdarbu laikā, satiksme uz Tramvaja tilta un Lielās ielas pavisam nav slēgta, taču jārēķinās ar būtiskiem ierobežojumiem un sabiedriskā transporta kustības izmaiņām.”
Realitāte ir tāda, ka kopš sestdienas satiksmei uz Tramvaja tilta ir atvērta tikai viena josla – virzienā no Jaunliepājas uz centru. Savukārt virzienā no centra uz Jaunliepāju var braukt tikai pa Jauno tiltu, kur saglabāta divvirzienu transporta kustība.
Vislielākās jukas satiksmē pēc jaunās kārtības bija sestdien, kad autovadītāji vēl nebija pieraduši pie jaunumiem. Sastrēgumi veidojās abās pusēs Tirdzniecības kanālam.
Kā portāls novēroja šorīt, 16.oktobrī, autovadītāji jau pamazām sāk pielāgoties pie jaunās kārtības satiksmes organizācijā un tik lieli sastrēgumi vairs neveidojas. Vislielākie “korķi” veidojas Parka ielā, abpus krustojumam ar Tirgus ielu.
Autovadītāji ir neizpratnē, kādēļ Parka iela virzienā uz Jauno tiltu bija jāslēdz pilnībā, ja Parka ielā ir divas joslas. Autobraucējs Linards neslēpj sašutumu: “Zaļo vilni no Jaunās ostmalas uz Jauno tiltu varēja uztaisīt, arī pilnībā neslēdzot Parka ielu. Parka ielā taču ir divas joslas! Kāda velna dēļ visi transportlīdzekļi, tostarp smagās mašīnas, jādzen caur vairākiem luksoforiem uz Brīvības ielu, tieši remontdarbu virzienā?”
“Parka iela, Jaunais tilts un Ganību iela taču ir taisnākais maršruts tranzītam. Arī man, kurš ik dienu braucu no mājām Ezerkrastā uz darbu Cukura ielā un atpakaļ.
Piespiedu kārtā tieku dzīts uz Brīvības ielu, turklāt luksoforu signāli joprojām nav saregulēti ne šķērsojot Zemnieku ielu, ne izbraucot uz Brīvības ielas. Tas rada vislielākos sastrēgumus.”
Tajā pašā laikā autovadītāji priecājas, ka beidzot, saistībā ar Tramvaja tilta rekonstrukciju un izmaiņām satiksmes organizācijā izveidota trešā josla Ganību un Ādu ielas krustojumā.
“Tas bija jāizdara, jau šī krustojuma rekonstrukciju pirms vairākiem gadiem veicot,” tā šoferītis Ints: “Zaļā zona atļāva šajā krustojumā izbūvēt trīs joslas, lai divas būtu braukšanai taisni pa Ganību ielu, bet trešā – lai veiktu labo pagriezienu uz Ādu ielu. Jo ļoti daudzi neapdomīgi braucēji iestājas malējā joslā, neļaujot nogriezties. Līdz ar to veidojas sastrēgumi...”
Portāls jau informēja, ka Tramvaja tilta un Lielās ielas rekonstrukcija ir noslēdzošais posms iepriekšējā plānošanas periodā iesāktajai tramvaja sliežu ceļu rekonstrukcijai, lai varētu nodrošināt piemērotu infrastruktūru zemās grīdas tramvaju vagoniem. .
Minētais projekts paredz gan Lielās ielas un tramvaja līnijas sakārtošanu, gan Tramvaja tilta paplašināšanu. Plānotās projekta kopējās izmaksas, kas paredz arī vairāku zemās grīdas tramvaju vagonu iegādi, ir 15 294 117,65 miljoni eiro, no kuriem Eiropas fondu finansējums paredzēts 12 195 529,41 miljonu eiro apmērā.
Tāpat jau ziņots, ka remontdarbus plānots uzsākt oktobra vidū.
liepajniekiem.lv
atpakaļ